Geplaatst: 14-09-2011 9:53
Motorstoringslampje blijft branden, storing die steeds terugkomt is: Aansturing verwarming voor NOx sensor onderbreking.
Gemeten
Via interactief storing zoeken m.b.v. VAS 5051B, als je heel het testprogramma doorloopt, dus ook kompleet bedrading doormeten kom je uiteidelijk uit op de NOx sensor zelf. Deze is vervangen, geen resultaat. Nog een keer metingen gedaan w.o. signalen m.b.v. skoop doormeten. Dan toch maar regelapparaat NOx ook mee vervangen. geen resultaat! Dan nog motorregelapp. opgestuurd naar Actronics.Helaas kunnen zij de klachten niet reproduceren/ testen. Hierdoor kunnen ze niet met 100% zekerheid zeggendat het onderdeel niet defect is. Wie kan ons helpen?
Uitgelezen met
VAS 5051B
Foutcodes
17446 P1038 Sensor NOx verwarming onderbreking