Geplaatst: 23-09-2014 17:12
Ik heb een peugeot 206 gti en deze stottert bij 2000 toeren als ik over 2000 toeren ga dan stottert die niet meer maar je voelt dat de auto niet mooi door trekt.
er zijn geen foutcode's aanwezig.
ik heb de bobine, mapsensor al vervangen.
iemand een idee wat het kan zijn.