Geplaatst: 08-09-2015 16:47
De motor tussen 1200 t/m 1700 en hikt af en toe stationair.
Gedaan: distributietiming contr, egr afgedopt, motor gereinigd met egr reiniger, bougies en bobines verv, injectors gewisseld,controle van de inlaat dmv rook, lambdasonde losgenomen, allle vacuum slangen afgedopt op de inlaat. blijft steeds hetzelfde.
Als de motor hikt gaat injector langer open staan en de mapsensor gaat iets omhoog via de scoop te zien.
Zijn er nog suggesties?
Uitgelezen met
vas tester
Foutcodes
geen foutcodes