Geplaatst: 24-09-2014 20:15
Beste forumleden,
ik ben in mijn 520d een verwarmd stuur aan het inbouwen en heb het nodige veranderd(SZL,stuur,schakelaar stuurverwarming en sleepring).Nu is alles geïnstalleerd en gecodeerd maar ik heb 1 draad waarvan ik niet weet waar die naartoe moet....Als foutcode krijg ik thermostaat onlogisch signaal dus veronderstel ik dat het de draad van de thermostaat van het stuur is....Als ik online op WDS ga kijken komen de kleuren niet overeen met de kleuren in mijn stuurwiel,ik heb nog 1 zwarte draad over van de in totaal 4 draden(op schema idd 4).Waar moet die draad nu naartoe,iemand een idee of een bosch schema misschien??Ik heb een foto bijgevoegd van mijn stuur gemonteerd in de wagen.Dank bij voorbaat!!