Geplaatst: 25-09-2014 11:50
hallo mensen,
ik heb hier tacuma 1.6 staan die blijft niet station lopen.
als ik hem aan de praat hou dan loopt hij verder netjes maar zodra je het gas loslaat slaat hij af.
egr klep zag er niet echt vervuilt uit,geen storingen.
Iemand dit al eens mee gemaakt ?
Alvast bedankt !