Geplaatst: 10-09-2015 14:05
Het probleem begon met het branden van het motor contole lampje uit laten lezen bij dealer waarbij het volgende naar voren kwam; misfire cil no 2, idle speed control system, detonation sensor. Hierna de map sensor vervangen stappenmotor vervangen gasklep gereinigd en een nieuwe pakking gemonteerd nieuwe bougies en opnieuw ingeleerd.Na twee dagen de auto gebruikt te hebben ging het lampje weer branden en een dag later is het net of die op de noodloop is geschakeld er is totaal geen vermogen meer en loopt als een brommer die viertakt.
Heeft iemand een idee wat het nog zou kunnen zijn?
Bij voorbaat dank.
Groeten, Toon