Geplaatst: 11-11-2010 9:47
Wagen trekt plotseling niet meer en maakt een hoop herrie .
Ik moest er 4 liter olie indoen en constateren dat de turbo is vastgelopen .
De olie was bij navraag in 2008 ververst bij 199000 km .
Mijn vraag aan jullie is deze :
Is het verstandig om hier een nieuwe turbo op te plaatsen
Als de motor draait hoor ik voor de rest geen bijzondere geluiden .