Geplaatst: 24-09-2016 18:15
Hallo
wij hebben een s4 van 2008 binnen gekregen welke niet helemaal zuiver rond loopt en niet het volle vermogen geeft volgens de eigenaar nu hebben we storingen uitgelezen welke niet aanwezig zijn vervolgens compressie gemeten wat netjes op alle zes de cilinders rond de 13,5 bar zit dit gaat over de 3,0 tfsi motor nu wil de klant de injector gecontroleerd hebben wie heeft hier ervaring mee van het uitbouwen van de injectors de compressor zal er waarschijnlijk gedemonteerd moeten worden maar kun je er dan bij..."?
Gemeten
Vcds geen fout meldingen
Uitgelezen met
Vcds
Foutcodes
Geen