Geplaatst: 15-09-2015 12:32
goedemiddag,
heeft iemand een schema van de bsi van deze 206? De auto slaat niet aan en er zit een communicatiestoring in tussen de bsi en ecu. Het lijkt of de startblokkering er op blijft want het dubbelrelais wordt niet aangestuurd.
De bedrading/diverse stekkerblokken en zekeringen heb ik gecontroleerd, zonder bijzonderheden
Uitgelezen met
Launch