Geplaatst: 16-09-2011 17:23
goeden dag heren
ik heb hier een C5 2.0 16v die steeds de storing lucht injectie terug krijg
luchtpomp en klep op de kop al vervangen maar probleem blijft
het storingslampje gaat branden wanneer de motor al warm is
dit is vreemd omdat de lucht injectie alleen werkt bij koude motor
wie kent dit probleem en heeft er een oplossing voor
al vast bedankt