Geplaatst: 09-02-2013 15:37
Als je met deze auto rijdt , hoor je eerst een schrapend/schuurend metaal geluid en dan gaat deze in noodloop .
Meetwaarde turbodruk onder het rijden loopt hoog op 2.6 b .
Als de auto in de werkplaats staat kun je gas geven wat je wilt , geen geluid en turbodruk blijft laag 1.3b .
We hebben de regelklep die de drukdoos aanstuurt vervangen , geen resultaat .
Welzien we deze bewegen .
Nu hebben we de turbo gedemonteerd om te kijken of iets raars te zien is . Alles lijkt goed te zijn ook de schoepjes bewegen normaal , Geen speling op turboasje .
iemand een suggestie .
Mvg
Harrie
Uitgelezen met
kts / snap-on