Geplaatst: 11-02-2013 18:01
Klant nooit olie bij hoeven te vullen tussen de onderhoudsbeurten in,nu brand het olielampje
en moet er 2,5 liter olie bij?
Uitwendig kurkdroog,loopt netjes en rookt niks!
Ook uitlaat gewoon kurkdroog en geen sporen te zien
Gemeten
wel uitgelezen ondanks niet nodig,maar zoals verwacht geen foutcodes