Geplaatst: 01-06-2010 16:57
Zoals frankvanlaar zegt is de juiste!
Maar zoals je aangeeft/weet niet of je dat ook bedoelt....de vraag om ook het het hele contactslot(het huis zegmaar) te vervangen is niet nodig,dit zit vast met breekbouten..lekker laten zitten!
En alleen vervangen wat frank aangeeft
suc6