Geplaatst: 15-11-2010 15:53
Wij zijn bezig met een carisma waarvan het dynamo controlelampje blijft branden. De dynamo laad goed bij. De dynamo zelf hebben wij gedemonteerd en bij een gespecialiseerd bedrijf laten controleren , de dynamo is goed volgens dit bedrijf.
Heeft iemand misschien een electrisch schema van deze auto, zodat ik alle bedrading e.d. goed kan nalopen. Als iemand eventueel bij voorbaat de zwakke punten van het laadsysteem kent bij deze auto dan scheelt dat mij zoekwerk.
Alvast bedankt voor alle reactie's.