Geplaatst: 15-11-2010 23:02
Bij koude motor rijd hij gewoon.
Vanaf dat de temperatuur oploopt komt hij in noodloop en stijgt de temperatuur tot in het rood.
foutcodes ACTIA Multi Diag
3 koelvloeistoftemperatuur open circuit / kortsluiting met plus
25 regelcircuit van gloeirelais (bank1)
Heeft iemand dit probleem al meegemaakt? kan het enkel aan de temperatuursensor liggen?
Uitgelezen met
ACTIA Multi-DIAG