Geplaatst: 08-05-2010 20:47
op de 3e en 5e cilinder geen hoorbaar verschil als je bougie kabel er af trekt,wel compressie,los krijg ik er wel vonk op,heeft nu weinig vermogen.
op de bobine plus gezet hoorde toen wel verschil maar ging toen kapot??krijgt wel brandstof ,probleem heb ik op lpg en op benzine
kun je wel een vaste plus op de bobine zetten deze is - aan gestuurd.
raar dat hij toen kapot ging??heeft ook een(cdi kastje)
hopen dat jullie hier wat van weten .