Geplaatst: 16-11-2010 9:15
Goedemorgen,
Ik heb hier een Ford mondeo staan waarvan het ESP lampje gaat branden (samen met het ABS en handrem lampje) Het lampje is bij ons gaan branden na een groot stuk rijden nadat het contact uitgeweest was en weer aan.
Ik heb het ESP uitgelezen met de KTS en deze geeft aan : U300096 Stuurapparaat ESP interne fout. En met de brainbee U3000 controle module.
Weet iemand of van dit type het stuurapparaat wel eens stuk gaat. Of is er iets anders wat vaker gebeurd.
De auto heeft verder alle terugroep acties /modificaties gehad.
Groet Rob
Gemeten
Auto uitgezen, Stekkers ABS sensoren achter gecontroleerd(is een modificatie op geweest)
Uitgelezen met
Brainbee, KTS
Foutcodes
U3000, U300096