Geplaatst: 21-04-2010 12:17
Na pas 63.000 km gereden te hebben is de distributieketting opgerekt.
Door foutmeldingen in het motormanagement kwam dit naar voren.
Raar maar waar nooit eerder meegemaakt op deze jonge kilometerstand.
Wie heeft er nog meer last van.