5 reacties
Opgelost
Lid sinds: 27-11-2007
Bijdragen: 54
Geplaatst: 16-11-2010 13:54
Aan de achterzijde van het blok is eigenlijk geen ruimte om onderdelen te demonteren .
Is het sneller om de motor geheel uit te bouwen ?
Wie heeft dit al een keer gedaan ?
Groet,
Johan