Geplaatst: 02-10-2014 16:10
Hallo Iedereen,
Ik heb een Opel Omega uit 1997 met een 2.5L V6 Benzine.
De auto draait 1-2min stationair en dan valt hij uitzich zelf uit, tijdens het rijden is er niks aan de hand. Maar als je dan weer ergens voor moet stoppen dan begint de ellende weer.
Wie kan mij opweg helpen?
Alvast Bedankt