Geplaatst: 20-09-2011 17:12
Hallo allemaal,
Het volgende: bij deze ford transit 2.0 tdci uit 2003 met 134300 km is er een storing naar boven gekomen waar wij en de garage niet/ nog niet uit zijn gekomen.
Tijdens het rijden met een toerental van 2000- gas geven dan slaat deze motor in de veilige modus( knipperend gloeispiraal) daarna wel rijdend zonder vermogen weer gas geven en de motor slaat geheel uit. 2 maal contact uit en de motor draait weer normaal tot het verhaal zich herhaald, bij gasgeven 2000- toeren enz.
Auto op de computer gehad en geen storingen gemeld, brandstof filter vervangen en daarna (storing bleef terug komen) brandstof filterhuis vervangen, storing bleef nog steeds.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Alvast bedankt
Gr. Cor