Geplaatst: 11-02-2013 20:30
Deze auto had een kapotte motor. Paar weken geleden bij een garage een sloopmoyor ingebouwd en de brandstofpomp overgezet uit de oude motor. Distributieriemen zijn volgens klant toen ook vervangen. Na ca 4 weken rijden knippert storingslamp bij 80 km/h, zonder vermogensverlies. Opgeslagen storing inpuitregeling regelgrens overschreden. Pomp staat wel op tijd. De meetwaarden van de dynamisch afstelling komen wel overeen met de fabriekswaarden.
Mijn vermoeden is defect brandstofpomp.
iemand enig idee?
Uitgelezen met
Vas