Geplaatst: 12-02-2013 12:29
Goededag,
Ik heb hier een vito staan. Die stond vanochtend met een lege accu. Na accu op geladen te hebben werken de electrische ramen niet meer aan beide kanten. Heb de zekeringen gecontroleerd. Deze zijn in orde. Vito heeft nog nooit problemen gehad met de ramen tot ze niet werken of haperen. Er is wel ooit een zekering kapot geweest waardoor ramen ook niet meer werkte (dit was een 20a zekering onder de stuur. Rechte kant 6de zekering) maar dit kwam door een radio en probleem was toen gevonden omdat er een draad bloot lag.
Systeem is uitgelezen met autocom geen een enkele storing in de auto.
Mij vraag is er bij deze vito een relais die de ramen aanstuurt?
Mvg,
Uitgelezen met
Autocom