Geplaatst: 05-11-2013 14:39
hallo
ik heb een probleem met een opel astra h 1.3cdti
auto reed altijd goed wordt er een proefrit mee gemaakt
gaat de turbo kapot auto op hol geslagen gelukkig weer uit gekregen
nieuwe turbo gemonteerd
mar nu wil de auto niet meer trekken naar montage
egr gereinigd alle vacuüm slangen na gekeken druksensor verwisseld
maar nog steeds geen verbetering en ook geen fout code met uitlezen
het enige wat mij op valt is dat er met stationair lopen er al 12v op de boost druk regel klep staat en die vol op de turbo wasegate dicht trekt en als je gas geeft loopt de spanning nog iets op
iemand enig idea wat ik er aan kan doen
Uitgelezen met
autocom