Geplaatst: 16-11-2010 21:29
hoi heb hier een megane staan waar de rechter achterruit vanzelf omhoog en omlaag ging en nu naar beneden blijft staan.
tevens is de bekleding bij beide vloerdelen voor erg nat (parfan lekkage?)
nu is mijn vraag heeft iemand hier ervaring mee?
zelf ben ik bang dat of het raam mechanisme defect is of erger de kabelboom ergens nat is geworden.
waar zitten de meest kwetsbare stekkers onder de bekleding waar ik het beste eerst maar eens naar kan gaan kijken?