Geplaatst: 07-06-2012 23:04
Wie zou mij kunnen zeggen of een originele Clarion radio met wisselaar en navigatie een diefstalcode heeft. Ik zou de stekkers er af moeten halen om de bedrading naar de wisselaar te meten. Wisselaar reageert niet op de bedieningsknop op de radio, voeding en massa zijn in orde.
Graag een reactie.
techneut