Geplaatst: 29-12-2009 19:49
Hoi wie heeft er de oplossing? ik heb de volgende foutcode doorstroming egr te hoog ( na het vernieuwen van de egr) darrvoor gaf deze aan doorstroming te laag waardoor ik de egr heb vervangen maar zonder resultaat of moet je deze inleren en hoe gaat dit? wie heeft er de goeie informatie voor mij?alvast bedankt gerrit