Geplaatst: 19-11-2010 12:12
beste allemaal,
ik heb laatst een vraag gesteld ,waarop diverse mensen gereageerd hebben,
hetgeen tot een oplossing leidde.
in mijn bedankje naar jullie toe heb ik "" dit is de oplossing"" bij mijn
reactie gezet in plaats van bij foklop.
hiervoor mijn excuses.
ik dacht dat je het bij het eindresultaat moest zetten.
ik hoop dat hiermee de wrijving die ontstaan is uit
de wereld is.
ik ben namelijk heel blij met deze site en hoop hierbij
ook een positieve inbreng kan geven.
m.vr.gr Andre