VERKEERD GEBRUIK VAN DEZE SITE

13 reacties

Merk
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

andre

Lid sinds: 21-11-2007

Bijdragen: 154

Geplaatst: 19-11-2010 12:12

beste allemaal,

ik heb laatst een vraag gesteld ,waarop diverse mensen gereageerd hebben,

hetgeen tot een oplossing leidde.

in mijn bedankje naar jullie toe heb ik "" dit is de oplossing"" bij mijn

reactie gezet in plaats van bij foklop.

hiervoor mijn excuses.

ik dacht dat je het bij het eindresultaat moest zetten.

ik hoop dat hiermee de wrijving die ontstaan is uit

de wereld is.

ik ben namelijk heel blij met deze site en hoop hierbij

ook een positieve inbreng kan geven.

m.vr.gr Andre