Geplaatst: 01-10-2016 12:50
Bovengenoemde Mazda versneld automatisch. Het is net of er vanzelf gas wordt gegeven. Er staan geen storingen in. Cruise controle staat uit. Auto heeft nog gewoon een gaskabel die mooi soepel loopt. Geen valse lucht o.i.d. Het gebeurd niet constant maar sporadisch.
Heeft iemand een idee wat dit kan zijn.