1 reactie
Lid sinds: 04-12-2007
Bijdragen: 16
Geplaatst: 06-10-2009 22:36
misschien moet je niet alleen iets vragen als je een probleem hebt, maar ook eens een reactie geven als daar om gevraagd wordt om het probleem op te lossen.