Geplaatst: 04-03-2010 8:58
vandaag de vel-satis opgehaald en een nieuwe krukaspoelie besteld bij de renault dealer
het rubber lag er echt finaal tussen uit
gelukkig zit er een uitsparing in zodat ik geen zorg hoeft te maken over de distributieriem etc etc
morgenmiddag plaatsen en een nieuwe multiriem en rollen en de klant kan weer rijden