Geplaatst: 08-10-2014 22:09
Goedendag,
We hebben hier een skoda octavia staan, waarvan het draadeind van de spanrol is afgebroken.
Persoonlijk heb ik het nog niet meegemaakt, maar denk dat we er van uit kunnen gaan dat
er in ieder geval een of meerdere kleppen krom zijn. Het betreft een 2liter tdi, zou je het nog
kunnen proberen om de riem er weer om te leggen en hem met de hand rond proberen te draaien
of kan de kop er beter direct af om het een en ander goed te inspecteren.
Groet Bert
Gemeten
nvt visueel
Uitgelezen met
nvt
Foutcodes
nvt