Geplaatst: 26-09-2011 7:49
hallo, ik heb hier een r twingo met een probleem na de laatste rit begreep ik van de klant
heeft hij met opschakelen wat gesputterd .en even goed veilig thuis,de volgende morgen
weg willen en wel willen starten maar niet aanslaan,ze hebben de bobine door laten meten
was goed.
het brandstof filter vervangen daar kwamen volgens zeggen schilvertjes met benzine uit.
kortom als je hem eventjes start ruikt hij erg naar benzine. p.s er zit een startonderbreker op
wie kan mij verder van enige info voldoen bvd dick.