Geplaatst: 27-09-2011 21:32
Ik heb hier een distributieriem gelegd en nu krijg ik de wagen niet meer gestart.
De wekwijze doe ik gevolgd heb is:
Krukas op BDP gezet via merkteken onderaan de boite (kijkgat)
nokkenas juist gezet door plaatje in de gleuf achteraan nokkenas te plaatsen
pomp uitgelijnd met merkteken op de polly en gleufje aan de zijkant vd pomp
Wat heb ik over het hoofd gezien of wat heb ik verkeerd gedaan
Staat er meer of een merkteken op het vliegwiel miisschien