distributieriem probleem

8 reacties

Opgelost

Merk
Volvo
Model
V70
Type
Onderwerp
Motor
Motorcode
2.5TDI
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Diesel

lukR

Lid sinds: 21-11-2007

Bijdragen: 1318

Geplaatst: 27-09-2011 21:32

Ik heb hier een distributieriem gelegd en nu krijg ik de wagen niet meer gestart.

De wekwijze doe ik gevolgd heb is:

Krukas op BDP gezet via merkteken onderaan de boite (kijkgat)

nokkenas juist gezet door plaatje in de gleuf achteraan nokkenas te plaatsen

pomp uitgelijnd met merkteken op de polly en gleufje aan de zijkant vd pomp

Wat heb ik over het hoofd gezien of wat heb ik verkeerd gedaan

Staat er meer of een merkteken op het vliegwiel miisschien