Geplaatst: 14-11-2013 18:31
Beste,
Ik het eerder een vraag gesteld over dit voertuig (18/10/2013)maar is nu pas binn.gekomen
Heb de 4 gloeikaarsen vervangen, na test 2 stuk
EGR gedomonteerd en ook getest, bleek dat het elektrich gedeelte stuk, vervangen en inleren.
Alle fouten gewist,baantest gedaan, alles bleef ok zonder fouten!, nu dat is allemaal wel ok maar de auto blijft in een soort nood-loop??, niet boven de 3000t en op die max toeren is er een licht op en neer gaan vd het toerental ( 200t)
Heeft er soms van jullie nog enig idee en hoe eventueel testen aub?
MVG Daniel
Gemeten
Gloeikaarsen
EGR
Uitgelezen met
AutoCom+
Foutcodes
6630 / 1507 / 3000 / 6710 / 4487