Geplaatst: 05-09-2009 8:45
[136652]hallo
is er iemand die een gelijkaardig probleem kent?
Als de wagen koud is en ik schakel in de achteruit (automaat) dan wilt die veel te hevig vertrekken. Waardoor hij constant stilvalt. Net hetzelfde als men bij een handgeschakelde de koppeling te snel loslaat.
Er zit nieuwe olie in en de koppelomvormer is veranderd.
Bedankt alvast voor uw reactie