automaat probleem

8 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
tdi
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 05-09-2009 8:45

[136652]hallo

is er iemand die een gelijkaardig probleem kent?

Als de wagen koud is en ik schakel in de achteruit (automaat) dan wilt die veel te hevig vertrekken. Waardoor hij constant stilvalt. Net hetzelfde als men bij een handgeschakelde de koppeling te snel loslaat.

Er zit nieuwe olie in en de koppelomvormer is veranderd.

Bedankt alvast voor uw reactie