Geplaatst: 13-10-2014 22:03
Heb een vraag i.v.m. de hoeveelheid motorolie die significant verschillen in hoeveelheid bij verschillende merken.
Waarom zit er in de eene motor ( 2000cc/2200cc - viercilinder ) 4 liter motorolie in het carter en bij een ander merk 7 liter motorolie? Reeds aan vele techniekers gevraagd, maar nog geen duidelijk antwoord gekregen.
Grt,
Dominiek.