Geplaatst: 23-02-2013 9:59
Deze auto gaat in noodloop . Storing P0299, laaddruk te laag.Wagen uitgelezen foutcode gewist kon 2 dagen goed rijden vandaag foutcode terug
Vacuumdoos turbo al gecontroleerd met vacuumpomp. Is oké. Alle filters vervangen, wagen rookt niet overdreven, turboslangen zijn heel.
Verstelling turbo is soepel gangbaar.
Bij parameters turbodruk nagezien bij vollast rijden had ik 2.3 bar bleef wel altijd 0.2 tot 0.4 bar achter bij de nomale waarde tot aan vollast
op relanti had ik 0.9 bar en normale waarde is 1.1 bar
Iemand nog een mogelijke oorzaak?
Uitgelezen met
gutmann
Foutcodes
p0299