Geplaatst: 16-10-2014 21:14
ik heb een zeer vervelend probleem,
ik heb een e36 anderhalf jaar geleden stilgezet, nu slaat hij bij het starten meteen hoog in toeren (tot tegen de begrenzer)
geen foutcodes, verse brandstof in gedaan, gaskabel kan vrij bewegen,...
ik weet even niet waar ik moet gaan zoeken, is hier iemand bekend met het probleem ?
Uitgelezen met
bosch kts
Foutcodes
geen