Geplaatst: 29-09-2011 20:37
Beste collega's, ik heb hier een Volvo XC90 die op de display van de boordcomputer steeds aan geeft "emissie hoog, service verreist". De auto rijdt normaal, trekt goed op, misschien idd. iets meer uitlaatrook dan normaal. Volgende dingen controleerden we reeds, intercooler + darms, EGR. CEM-module koppelingen gecontroleerd. Er zijn geen foutcodes in de uitleesaparatuur, enkel valt het me op dat de motormodule geen communicatie heeft met de CEM volgens mijn Autologic. Alle tips welkom.
Uitgelezen met
Autologic
Foutcodes
geen