Geplaatst: 09-09-2009 20:49
[136928]We moeten een distributieketting vervangen van een Touareg, omdat het ontstekingstijdstip ligt tussen de 8.0 en 11,0 graden voor BDP. Men zegt dat dit komt omdat de distributieketting opgerekt is. Heeft iemand hier ervaring mee? Is dit veel werk? Moeten de spanner en geleiders ook vervangen worden of alleen de ketting?
Wie weet raad?
Groet Passatje