Distributieketting vervangen.

3 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Touareg
Type
Onderwerp
Motorcode
3.2 V6 AAZ
Eerste inschrijving
januari 2004
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 09-09-2009 20:49

[136928]We moeten een distributieketting vervangen van een Touareg, omdat het ontstekingstijdstip ligt tussen de 8.0 en 11,0 graden voor BDP. Men zegt dat dit komt omdat de distributieketting opgerekt is. Heeft iemand hier ervaring mee? Is dit veel werk? Moeten de spanner en geleiders ook vervangen worden of alleen de ketting?

Wie weet raad?

Groet Passatje