foutcode P0299

11 reacties

Opgelost

Merk
Volkswagen
Model
Transporter
Type
2.0 TDI L2H1 DC Comfortline
Onderwerp
Motor
Motorcode
180pk bi turbo DSG
Eerste inschrijving
augustus 2010
Brandstof
Diesel

Hans4045

Lid sinds: 24-10-2025

Bijdragen: 266

Geplaatst: 11-10-2016 18:19

Geachte lezers,Heb hiet weer een probleem,deze transporter loopt goed start goed en alleen als je de autobaan op gaat en bij de 150km komt gaat hij in de noodloop,Op gewone wegen krijg je hem er niet in Uitgelezen met vag com en dan komt er P0299 tevoorschijn.vacum slangen zijn goed,de stangen aan de turbo gaan soepel op en neer,toen druk op de slang gezet vanaf de turbo via de interkoeler naar het inlaatspruitstuk,kan geen druk opbouwen,slang bij inlaat afgedopt en ik heb druk,dus interkoeler en beide slangen zijn goed.dus weer op het spruitstuk gezet en kan geen druk opbouwen,dit moet toch volgens mij wel of heb ik dit mis.Draai ik de olie dop los hoor ik hem blazen,dus mijn druk verdwijnt in het olie systeem.wat zou dit kunnen zijn,zou dit met mijn foutcode te maken kunnen hebben of zit ik nu fout.

Uitgelezen met

VDCS

Foutcodes

P0299