Geplaatst: 17-10-2014 13:19
Mijne heren
Wij overwegen om Superscan aan te schaffen voor PSA en Renault. We hebben hier goede recensies over gelezen. Zijn er misschien mensen die andere ervaringen/meningen hebben met andere merken apparatuur. Origineel is natuurlijk het mooiste, maar dat is geen optie.
We zijn erg benieuwd.
Groeten Jarrie
Ps.
Ik heb gisteren deze vraag gesteld via diagnosewijzer, maar is toen niet in het kadertje van vragen terecht gekomen. Vandaar deze manier van vragen.
Gemeten
nvt
Uitgelezen met
nvt
Foutcodes
nvt