Geplaatst: 14-03-2010 9:45
[151001]Hallo collega's,
Mijn eigen wagen heeft regelmatig last van vals alarm. Het zit er af fabriek in, niet echt een alarm (geen interieur sensoren enzo) maar gewoon dat de claxon en de knipperlichten aan gaan. Kan iemand mij zeggen of dit systeem helemaal uit te schakelen is. Volgens de plaatselijke VW dealer kon het en heb de auto daar neergezet maar uiteindelijk belden ze me dat het toch weer niet kon.