Geplaatst: 01-12-2010 13:03
Motor slaat regelmatig af bij afremmen met ingetrapte koppeling, als de motor daarna weer gestart wordt blijft de motor normaal stationair draaien.
Gemeten
Bij uitlezen geen storing gevonden.
Uitgelezen met
auto diagnos en saab app.