Geplaatst: 28-09-2015 19:43
Heb een vraag,
Bij deze mercedes zijn de nokkenastandwielen versleten,nu willen we dus ook de ketting vernieuwen maar we hebben geen klink gereedschap,nu zit er bij de nieuwe ketting een losse verbindingsschakel,kan ik deze gebruiken of moet de ketting geklonken worden.
Bvd,
Hans