Geplaatst: 28-06-2012 15:26
de motor slaat zeer slecht aan, als de auto aanslaat dan mag je geen gas geven totdat de motor op temperatuur komt en dan loopt de motor goed.
de lambdasensor is vervangen omdat de sensor tijdens controle slecht reageerde, nu doet hij goed.
de tempeatuursensor en de bougies hebben we ook vernieuwd
de motor geeft geen foutcode's.
de auto heeft ook een gasinstallatie
Gemeten
lambdasensor,temp sensor ,temperatuur inlaatlucht.
Uitgelezen met
Kts Bosch fsa 740