Geplaatst: 16-03-2010 0:59
[151199]ik heb gister een brandstof pomp vervangen van een golf 3 diesel, niet zo lastig zou je zeggen, ook niet mijn eerste keer!
ik braaf kleppen deksel demonteren, vliegwiel bij het streepje, en pomp op juiste inspuit moment gezet en vervolgens blokkeer stift gemonteerd.
alles vast gezet en de gebruikelijke controle uitgevoerd motor met de hand rond draaien RECHTS OM! en je raad het al EEN KLEP!! G^@^%^^7D.
NERGENS een ander merkteken op vliegwiel te vinden op een lullig stift streepje na, ik denk het proberen waard, en geen klep en starten en lopen.
alleen klonk er een heerlijk nagelend geluid en overslaan. conclusie, niet op tijd. pomp op gevoel een beetje verdraaid en stukken beter lopen.
alleen op gevoel is natuurlijk niet zoals bedoeld is.
mijn vraag iemand eerder dit leuk grapje mee gemaakt en moet ik aan gezien deze diesel wervel kamers heeft nou werkelijk het carter demonteren om zijn O-T op te zoeken?