Geplaatst: 17-03-2010 11:56
[151312]na een lekkende injecteur van de 4 cyl te vervangen krijg ik deze zeer slecht aan de praat , heb al nieuwe leidingen gestoken en een nieuwe bedrading ,daar deze daar erg gevoelig aan zijn , maar nog steeds hetzelfde , klant was er al mee weggereden en heeft deze terug binnen gebracht met de extra melding dat zelfs haar elec ramen niet meer werken , volgens mij heeft dat er niet direkt mee te maken maar sluit niets meer uit , heeft iemand dat al eens meegemaakt , bedankt alvast