egr p1405 tigra

5 reacties

Merk
Opel
Model
Tigra
Type
Onderwerp
Motorcode
x14xe
Eerste inschrijving
januari 1996
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 17-03-2010 14:53

[151316]Weet iemand wat er los moet om de egr klep te vernieuwen bij een tigra?

Mij lijkt het bovenste deel van het inlaatspruitstuk(moet zowieso los voor de slang aan het gasklephuis te vernieuwen)

Maar kun je er dan aan?