Geplaatst: 17-03-2010 14:53
[151316]Weet iemand wat er los moet om de egr klep te vernieuwen bij een tigra?
Mij lijkt het bovenste deel van het inlaatspruitstuk(moet zowieso los voor de slang aan het gasklephuis te vernieuwen)
Maar kun je er dan aan?